fbpx

klachtenprocedure

Soms kan het voorkomen dat een klant of een eindgebruiker ontevreden is over de service. Ons doel is altijd een betrouwbare en consistente service te bieden.

De weg naar een oplossing

Hoe kunt u een klacht indienen?

U kunt contact opnemen met MKB Kracht service@mkbkracht.nl of per post naar MKB Kracht – Kroonpark 2 – 6831 GV te Arnhem of u kunt het formulier hier rechts invullen.

Wij verzoeken u vriendelijk uw klacht zo nauwkeurig mogelijk te omschrijven; indien hierover beschikt, dan ontvangen wij uw klacht graag onder vermelding van ons referentienummer.

De behandeling van uw klacht
MKB Kracht zal uw klacht voor het einde van de volgende werkdag op te lossen, altijd in ieder geval binnen 5 werkdagen. Als dit niet mogelijk is, dan zal MKB Kracht de ontvangst van klacht binnen drie werkdagen bevestigen. Wij geven in deze bevestiging ook aan welke eventuele aanvullende informatie wij nodig hebben en binnen welke termijn wij verwachten de klacht af te kunnen handelen.

De afwikkeling van een klacht
Wij gaan altijd met u in gesprek om samen tot een oplossing te komen, dat is namelijk ook ons doel. Als u desondanks niet tevreden bent over de afwikkeling van uw klacht dan informeert MKB Kracht u over de wegen en rechtsmiddelen die voor u openstaan.

Vertel het ons

Klachtenformulier

MAIL ONS

© 2021 MKB KRACHT

MKB Kracht is een handelsnaam van Orange Interactive Media B.V. statutair gevestigd te Arnhem, kantoorhoudende te (6831 GV) Kroonpark 2 te Arnhem onder vermelding KVK nummer 65363396.